گنبد گورش ورزش های بومی و محلی ورزشی

برگزاری سومین دوره مسابقات جایزه بزرگ ترکمن گورش در آق آباد گنبد کاووس

به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی گلستان؛ سومین دوره مسابقات جایزه بزرگ ترکمن گورش گرامیداشت روز ملی خلیج فارس، مقام معلم، شورا و کارگر در روستای آق آباد برگزار شد.

این رویداد به همت اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس و هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان و با همکاری کمیته گورش استان و شورا و دهیاری آق آباد با حضور ۴٨ ورزشکار در اوزان منفی ٩٠ کیلو و مثبت ٩٠ کیلو از استان های گلستان و خراسان شمالی در سالن ورزشی شهدای روستای آق آباد برگزار شد.

در پایان در وزن منفی ٩٠ کیلو گرم، عیسی کمالی از خراسان شمالی عنوان قهرمانی و جایزه ۴ میلیونی را کسب کرد، یونس پهلوان زاده از گلستان، نوروز تومن از خراسان شمالی و میکائیل دازی از گلستان عناوین دوم تا چهارم را کسب کردند.

در وزن مثبت ٩٠ کیلوگرم، محمد کم از گلستان توانست عنوان قهرمانی و جایزه ٨ میلیونی را کسب کند، عیسی نظری، علیرضا پهلوان زاده و مصطفی آرخی از گلستان عناوین دوم تا چهارم را کسب کردند.

همچنین در حاشیه این مسابقات از دو ملی پوش دعوت شده به اردوی تیم ملی گورش تجلیل بعمل آمد.

همچنین شادمهر نماینده شهرستان گنبدکاووس و بخش داشلی برون در مجلس، دهرویه فرماندار ویژه گنبدکاووس، احمدی بخشدار بخش مرکزی گنبد کاووس، معین رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، ملاتش رییس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی شهرستان، اعضای شورای بخش مرکزی گنبد کاووس و جمعی از شورا، دهیاران و پیشکسوتان ورزش منطقه هم از روند برگزاری مسابقات بازدید کردند.

به اشتراک گذاری خبر

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *